SmartHandle چگونه کار می کند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 20 مهر 1403
بازدید : 18
نویسنده : کتابخونه


یکی از پرطرفدارترین دستگاه های هوشمند امروزه دستگاه هوشمند یا قفل هوشمند است که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است و این محصول نیز مورد حمایت قرار می گیرد.

در این مقاله از دیلاک به انواع گوشی های هوشمند و عملکرد و ویژگی های آن ها می پردازیم.

اهمیت دستگیره های هوشمند

این وضعیت را تصور کنید؛ از سر کار به خانه می‌رسید، دست‌هایتان پر از ابزار و لوازم است و وقتی می‌خواهید در را باز کنید، باید دنبال جاکلیدی در جیب یا کیفتان بگردید. حالا تصور کنید که حلقه کلید خود را پشت سر گذاشته اید. چه بلایی سرت اومده؟ در این لحظات همه می خواهند سیستمی داشته باشند که در را راحت تر باز کند و کمتر جلوی در منتظر بماند. یا شاید بسته یا سفارش شما زمانی که در خانه نیستید ارسال می شود. اگر یک دستگیره هوشمند دارید، می توانید به راحتی در را از راه دور باز کنید.

قفل هوشمند و دسته دیجیتال دقیقاً همان چیزی است که تمام چالش های ذکر شده را حل می کند و دقیقاً همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.

روشی بسیار راحت و کاربردی برای باز کردن درب بدون نیاز به کلید قدیمی. برخی از مدل های قفل هوشمند از شما می خواهند که جلوی در بایستید تا قفل آن باز شود. دستگیره درب هوشمند نسل جدید حتی در جلوی در و حتی در مناطق دورافتاده قابل باز شدن و کنترل است. این سبک محصول علاوه بر ایمنی بیشتر نسبت به قفل های مکانیکی; آنها عملکرد، راحتی و زیبایی بیشتری را به ارمغان می آورند. در برخی مدل‌ها و دستگیره‌های اثرانگشتی درب، می‌توانید با لمس قفل با انگشت درب را باز کنید.

شرکت خانه هوشمند استر اسمارت با ارائه انواع دستگیره های هوشمند و قفل های دیجیتال تفاوت بزرگی ایجاد کرده است. دستگیره های هوشمند با قطعات با کیفیت و طراحی منحصر به فرد همه سلیقه ها را پوشش می دهد. تمامی محصولات ارائه شده توسط شرکت خانه هوشمند استر دارای آخرین استانداردهای جهانی مانند CE، FCC، ISO 9001 و ... می باشد. این محصولات دارای 5 سال گارانتی کامل بدون قید و شرط می باشد. این محصولات تست های فنی را نیز پشت سر گذاشته اند. این بدان معناست که این قفل‌ها و قفل‌های بدنه به‌طور خودکار بیش از 800000 بار تست می‌شوند تا کیفیت، استحکام و اثربخشی طولانی‌مدت قطعات بررسی و تایید شود. این محصولات تست نمک را گذرانده اند. به این معنی که در محیط هایی با غلظت بالای بخار نمک قرار می گیرند و پس از یک آزمایش مداوم 97 ساعته، استحکام بدنه و ثبات رنگ محصولات نیز بررسی می شود.

انواع دستگیره های هوشمند

به طور کلی دستگیره های هوشمند و قفل های دیجیتال به چند دسته تقسیم می شوند:

دستگیره های هوشمند با قابلیت تشخیص چهره.

استفاده از قفل های تشخیص چهره، اپلیکیشن های هوشمند و دوربین ها بسیار مهم است. قفل تشخیص چهره یک سیستم بسیار قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی است که می تواند تصویر فرد را به صورت عکس، ویدئو یا الگوریتم دیجیتال شناسایی و ثبت کند تا افراد را از روی اطلاعات شناسایی کند. دستگیره در و صفحه نمایش دستگاهی است که معمولاً برای ساخت درب استفاده می شود که می تواند چهره انسان را از طریق دوربین خود تشخیص دهد. فردی که می داند چگونه دستگیره را لمس کند می تواند با ثبت چهره خود از طریق لنزهای تماسی درب خانه را باز کند.

گرفتن هوشمند و انگشتان

یک دسته دیجیتال رمزگذاری شده که می تواند منحصراً توسط بیش از 1000 کاربر مختلف استفاده شود. این محصولات با قابلیت ذخیره 200 رمز عبور و 800 کارت ورود مختلف، بیشترین تعداد کاربر قابل ذخیره را نسبت به سایر محصولات دارند. علاوه بر این، این نسخه از محصول دارای حالت عبور برای موقعیت‌های پر ترافیک مانند تعطیلات است که کاربران می‌توانند بدون استفاده از رمز یا کارت درب را باز و بسته کنند. قفل دیجیتال رمزی یکی از بهترین مدل های گروه قفل هوشمند می باشد.

قفل الکترونیکی

قفل هوشمند یک دستگاه قفل الکترونیکی و مکانیکی است که به صورت بی سیم و با احراز هویت کاربران مجاز باز می شود.

در خانه های هوشمند، قفل های الکترونیکی به صاحبان خانه اجازه می دهند بدون نیاز به استفاده از قفل یا اجازه دسترسی دیگران به خانه وارد شوند. در عوض، کاربران از گوشی هوشمند یا کلید خود برای بررسی و باز کردن قفل مکانیکی درب به صورت بی سیم استفاده می کنند. قفل های الکترونیکی امنیت خانه را تضمین می کنند.

بسیاری از سیستم‌های قفل الکترونیکی از برنامه‌های موبایل یا وب‌سایت‌ها استفاده می‌کنند تا به صاحبان خانه اجازه دهند با ارسال یک کلید مجازی به شخص ثالث دسترسی پیدا کنند. کلیدهای مجازی را می توان از طریق پیامک یا ایمیل ارسال کرد و امکان دسترسی مهمانان یا پرسنل خدمات را فراهم کرد. پس از دریافت، این کلیدهای دیجیتال رمزگذاری شده دسترسی به قفل الکترونیکی را برای مدت زمان مشخصی فراهم می کنند. علاوه بر تنظیم دسترسی، بسیاری از قفل‌های هوشمند دسترسی به سیستم را ضبط می‌کنند، ابزاری برای نظارت بر استفاده ایمن از درب فراهم می‌کنند و به راحتی می‌توان به گزارش تصویری اشاره کرد.

دستگیره هوشمند چقدر ایمن است؟

معایب احتمالی قفل های الکترونیکی هوشمند باعث ایجاد مشکلات امنیتی می شود. مشاوران امنیتی توصیه می‌کنند که دستگیره‌های درهای هوشمند لزوماً امن‌تر از قفل‌ها و کلیدهای معمولی در نظر گرفته نمی‌شوند و توصیه می‌کنند که کاربران تنظیمات و گزینه‌ها را با دقت بررسی کنند.

قفل های هوشمند جایگزینی جدید و خلاقانه برای قفل های سنتی هستند. استفاده از این قفل ها زیبایی و امنیت منزل و محل کار شما را بهبود می بخشد.

در قفل های قدیمی زبانه ای با کلید مخصوص برای باز و بسته کردن درب خانه یا حیاط وجود داشت، اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی قفل های الکترونیکی، نیازی به کلید و کلید ندارند. در است. با روشی مدرن باز و بسته می شود. با این قفل ها دیگر نگران فراموشی کلید نخواهید بود.

دسترسی با اثر انگشت

این گروه از لینک ها علاوه بر قابلیت استفاده از رمز و کارت، قابلیت تعریف از 100 تا 200 اثر انگشت مختلف را نیز دارند. کار با قفل اثر انگشت بسیار راحت و دلپذیر است. شما حتی می توانید تمام انگشتان، خانواده و همکاران خود را به صورت 360 درجه ذخیره کنید و به راحتی پیوند اثر انگشت را باز کنید، درست مانند اسکنر اثر انگشت امروزی در تلفن های همراه.

یکی از مهم ترین مسائلی که امروزه در رابطه با قفل هوشمند وجود دارد، بررسی و کنترل عبور و مرور افراد در قالب اطلاع رسانی تردد آنهاست. گروهی از دستگیره های اثرانگشت به مدیران و مالکان اجازه می دهد تا 1000 ترافیک گذشته را بررسی کنند. آنها حتی می توانند حرکت افراد را در یک روز خاص با تعیین ساعت، دقیقه، تاریخ و روش دقیق ورودی (اثر انگشت، کارت، رمز عبور و غیره) بررسی کنند. در برخی از دفاتر، ضروری است که کارکنان در فواصل زمانی از پیش تعیین شده حرکت کنند. با کمک دسته اثر انگشت می توانید حرکت دقیق کارمندان را در بازه های زمانی مشخص برنامه ریزی کنید.

دستگیره هوشمند iot

این مدل دستگیره هوشمند با فناوری وای فای و اینترنت اشیا به اینترنت متصل می شود و می تواند اینترنت را از هر کجای دنیا روی تلفن همراه برای مشتری خانگی یا اداری باز و بسته کند. ردیابی ترافیک اینترنت افراد، افزودن و حذف کاربران اینترنت و موبایل از هر کجای دنیا، تنظیم رمزهای عبور یکبار مصرف و موبایل در زمان‌های مختلف، فعال کردن سیستم تایید دوبار با موبایل، بررسی وضعیت اتصال قفل (آنلاین یا آفلاین) .

یکی از ویژگی های منحصر به فردی که می توان برای گروه قفل های هوشمند آنلاین ذکر کرد، سیستم Hijack یا اعلان خطرناک در مواقع اجباری، تهدید و حملات تروریستی است. این فناوری منحصر به فرد به کاربران این امکان را می دهد که در صورت تهدید افراد ناشناس با اثر انگشت خاص یا رمز عبور خاص درها را باز کنند. هنگامی که از این رمز عبور یا اثر انگشت استفاده می شود، قفل هشدارهای بسیار قوی را برای تمام کاربران متصل به قفل هوشمند ارسال می کند تا به آنها اطلاع دهد که جان کاربر در خطر است.

به طور کلی باید گفت که محصولات شرکت هوشمند استر اسمارت با استفاده از دانش بین المللی فرصت های بسیار خوبی را در اختیار مشتریان قرار داده است. محصولات AsterSmart را با طراحی خوب، تکنولوژی در سطح جهانی و ویژگی های برتر در مقایسه با سایر برندهای معتبر جهانی و بدون ضمانت طولانی مدت بخواهید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com